פרסום ברדיו מסלולים

  • 01
    עסקים חדשים/קטנים
    מסלול לעסקים חדשים וקטנים
  • 02
    עסקים בינוניים
    מסלול לעסקים בינוניים
    מסלול תוכן מורחב תשדירים מורחב + דיגיטל 360

    לרדיו 91 קהל מאזינים קבוע, מאות אלפים שבוחרים בנו בכל פעם שהם נכנסים לרכב שלהם, פרסום ברדיו 91 מאפשר לכם להגיע לקהל מאזינים מיוחד במחיר ההגון ביותר

  • 03
    התאמה אישית לביצועים
    חבילת פרסום ההתאמה אישית מבוסס ביצועים ואסטרטגיה.
  • 04
    קהל היעד

    לרדיו 91 קהל מאזינים קבוע, מאות אלפים שבוחרים בנו בכל פעם שהם נכנסים לרכב שלהם, פרסום ברדיו 91 מאפשר לכם להגיע לקהל מאזינים מיוחד במחיר ההגון ביותר

  • 05
    מיתוג

    החדרת המותג שלכם למודעות ע"י פרסום מבוסס שמע הינה הדרך החזקה ביותר, פרסום ברדיו מאפשר לכם בכל רגע נתון לבנות את המותג שלכם בקרב המאזינים של הרדיו

פרסום ברדיו

אומרים שהפרינט כבר לא רלוונטי, שהפרסום באינטרנט חזק מאי פעם, שעידן הערוצים המסחריים בטלוויזיה הביא את הפרסומות לקדמת הבמה כשהן מושקעות יותר מאי פעם – אבל כמעט ולא מדברים על פרסום ברדיו; ודווקא שם, מעל גלי האתר, חבויות הזדמנויות בעלות פוטנציאל אדיר שכמעט ולא ניתן להשיג כמותן באפיקי פרסום אחרים.

פרסומים ברדיו – לתת לדברים הטובים לקרות גם לך 

"לתת להם את מה שהם רוצים" "להבדיל את עצמכם ואת המוצר שלכם מכל השאר" אלו הן רק חלק מהסיסמאות המובאות כאן ומטרתן להמשיך ולהעצים את הדבר האמיתי-  הפרסום באמצעות הרדיו אכן משתלם! 

אז בעוד המדיה הדיגיטלית, האינטרנט והרשתות החברתיות נחשבות כהצלחה כל מה שנשאר זה לפגוש את החתך השני שזנחת קהל היעד שעדיין אוהב, מוקיר ומאמין כי יש פרסומים שתועלתם לעולם אינה נשכחת וכאן הרדיו נכנס ומשלים את החלק החסר בהצלחתך. 

בעבר היו פרסומות ברדיו מאוד מסוימות וכיום הן מביאות הצלחה חסרת תקדים – פרסום מוצלח שעוטה על עצמו שדרוג מדהים- אחד כזה שיכול וגם מצליח להעלות רף המכירות של האחרים אבל באותה הנשימה יכול להעלות גם את רף המכירות שלך על דרך המלך.  

לא מבין/ה במה מדובר? הגיע הזמן שלך לפגוש את ההצלחה במרחק מבט אחד. גם לך מגיע להכיר את ההזדמנויות החבויות שבפרסום ברדיו,. גם לך מגיע לממש את הפוטנציאל הגדול ביותר – אפיק פרסום ישן וטוב שלעולם היה ויישאר נאמן לך לאורך כל הדרך. 

פרסום ברדיו – כולם כבר ניסו את זה והצליחו 

פרסום ברדיו איננו ויזואלי אבל הוא בהחלט יודע לעשות את העבודה בזכות שדר שמיעה מוצלח. אז יש שיחשבו כי מדובר בחסרון ובכל זאת יש שיעדיפו להתנתק מהפרסום הוויזואלי שלעיתים נכפה עליהם ויבחרו לפגוש את המידע והמסרים בדרך מעיקה פחות – קליטת המסרים בצורה המסורתית והמתונה, באמצעות ערוצי הרדיו. 

פרסום ברדיו מביא את היכולת להשמיע את הדברים בצורה מסוימת ובו זמנית לגבות מחיר זול הרבה יותר מכל אפיק פרסום אחר שהכרת. אז אולי כאן יציר הדמיון יישאר ברשות המאזין ומאידך היתרון הגדול הוא שהמפרסם יוכל להמשיך ולפרסם כמה פעמים שרק ירצה  בעלות נמוכה ובאופן משמעותי ביחסים למתחרים האחרים.  

בנוסף פרסום ברדיו מאפשר השמעה לחתך לקוחות גדול הרבה יותר ביחס לשאר המדיות המציעות לא פעם את אותו שירות אבל לא את אותו המוצר. 

בדיוק כאן נחשף בנוסף הפתרון שחיפשת, פרסום במחיר שווה לכל כיס, פרסום גדול טווח והכי חשוב? פרסום המתפרס על חתך לקוחות גדול יותר ממה שציפית בפועל- אטרקטיבי בסך הכול לא כן? 

פרסומות ברדיו זה אושר לפרסום 

פרסום ברדיו אמר את דברו והוא בהחלט נחשב גולת הכותרת של הפרסום הנכון, הממוקד וזה שיודע להגיע לכל לקוח מתעניין או קיים שלך. כמו כן שלא כמו מתחריו פרסום זה יכול ויודע לחזק הן את הזכירות והן את המודעות לכל מוצר או שירות שיפורסם על ידיך בפועל. 

מצאת כבר פרסום שיספק את התועלת הטובה ביותר? פרסמת לאחרונה ברדיו? הכן את עצמך להצלחה חסרת תקדים! פרסום ברדיו –  עוזר גם לך לפלח את קהל הלקוחות המועדף עליך מכל הזמנים! 

פרסום ברדיו – להגיע לקהל היעד הנחשק ביותר זה שחלמת ולא העזת להשיג! 

למה לפרסם ברדיו?

ראשית הבה נדבר על הפיל שבחדר: ברדיו לא רואים שום דבר. תשדיר ברדיו נקלט באוזניים, ללא מימד ויזואלי. יש מי שיראו בכך מגבלה, במיוחד בתקופה בה אנו סופגים כל כך הרבה מסרים דרך העיניים – אבל למעשה לעתים קרובות מדובר דווקא ביתרון: כל מה שצריך לעשות ברדיו הוא להשמיע קולות וצלילים, ואז לתת לדמיון של המאזינים לפרוש כנפיים. כך ניתן לייצר פרסומת שבה צי מטוסים ממלא את השמיים או להקת אריות שואגת בעוצמה מבלי שאף מטוס או אריה ישתתפו בה…

וכך טמון יתרון נוסף של פרסום רדיו: המחיר שלו הרבה יותר נמוך מזה של פרסום בכל אפיק אחר. כך מתאפשר לכל משווק, בין אם הוא אדם פרטי, בעל עסק קטן או חברת ענק, ליצור פרסומת בעלות נמוכה יחסית; אבל יותר מזה – לשדר אותה מספר פעמים רב ביממה וכך להגיע לקהל יעד גדול יותר. זאת לעומת פרסומת בטלוויזיה, למשל, שלא רק עולה סכומי עתק להפקה אלא גם לשידור.

זו אחת הסיבות לכך שמפרסמים רבים נוהגים לייצר קמפיין פרסומי באפיקים שונים שהרדיו הוא אחד מהם – פרסום ברדיו מחזק את הזכירות והמודעות למוצרים, למשל על ידי אזכור ססמאות שנאמרו בפרסומת טלוויזיונית. עם זאת, אין ספק שלפרסום רדיופוני יש תועלות רבות גם כאפיק פרסומי העומד בפני עצמו.

מי שישמע

מאזיני הרדיו הם רבים, שונים ומגוונים: חלק אוהבים לשמוע תכניות אקטואליה, חלק מעדיפים מוסיקה, ומתוכם יש שמזמזמים שירים ישראליים ויש מי ששובר את השיניים בלהיטים מחו"ל; יש מי שמאזין לרדיו רק בפקקים בדרך לעבודה ויש מי שעושה זאת בהפסקת הצהריים במשרד; יש מי שלא יכול לעשות את הספונג'ה האחרונה של יום שישי בלי רדיו ברקע, ויש מי שאוהב לטייל בארץ בשבת עם חלון פתוח ורדיו בקולי קולות…

במילים אחרות, פרסום ברדיו מאפשר פילוח מצוין של קהל היעד על פי מאפייני גיל או חתך סוציואקונומי. כך למשל, מוצרים שמיועדים לקהל צעיר ניתן לפרסם במהלך תכניות של מוסיקה עכשווית, לעומת מוצרי ביטוח או תזונה שמיועדים לקהל מבוגר יותר שאותן נהוג לשדר במהלך תכניות אקטואליה – וזה מבלי להזכיר פרסום עבור קהל יעד ערבי או דתי בתחנות הייעודיות לקהל זה.

 

פרטים נוספים במחלקת שיווק ומכירות: 050-5969511

עקבו אחרינו בפיסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם